Analýza trhu specifických fotografických služeb

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza trhu specifických fotografických služeb

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Linhartová, Tereza
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:43:06Z
dc.date.available 2016-11-28T11:43:06Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38157
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je provést důkladnou analýzu trhu specifických fotografických služeb, konkrétně se zaměřením na fotografování psů. Následně formulovat závěry vyplý-vající z analýzy a doporučení pro fotografy s tímto zaměřením. Teoretická část obsahuje shrnutí dostupné literatury na danou problematiku. Praktická část byla řešena pomocí dotazníkového šetření, interview a výzkumu konkurence v online prostředí. Provedeným výzkumem byla zjištěna aktuální situace na trhu jak z hlediska makroprostředí, tak z hlediska mikroprostředí. Provedeným výzkumem byla zejména zjištěna konkurence na trhu a byla definována cílová skupina zákazníků. Hlavním výsledkem této práce jsou doporučení pro stávající fotografy se zaměřením na focení psů a pro potenciální fotografy, kteří zvažují působení v tomto oboru. Výsledky této práce umožňují fotografům lepší orientaci na trhu fotografických služeb.
dc.format 77 s. (110 352 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject analýza cs
dc.subject služby cs
dc.subject fotografování cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject zákazníci cs
dc.subject analysis en
dc.subject services en
dc.subject photography en
dc.subject competition en
dc.subject customers en
dc.title Analýza trhu specifických fotografických služeb
dc.title.alternative Market Analysis of Specific Photo Services
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dohnalová, Zuzana
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated The aim of this Bachelor Thesis is to carry out thorough analysis of market of specific photo services, with main focus on dogs photo shooting, and subsequently to derive particular conclusions and recommendations for photographers with similar focus. Theoretical part examines available literature on the topic. Practical part is then worked out through surveys, interviews and research in online environment. Findings of the research summarize current market situation from both macro and microenvironment perspective. Research particularly focuses on competitive situation in the market and target customer groups understanding. Main outcomes of this thesis are recommendations for both existing photographers with focus on dogs photo shooting and photographers considering entering this business field. Findings of this thesis also enable photographers to fully understand market of photography services.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43076
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
linhartová_2016_dp.pdf 2.499Mb PDF View/Open None
linhartová_2016_op.docx 21.34Kb Unknown View/Open None
linhartová_2016_vp.docx 21.13Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account