Projekt zavedení hlavního komerčního produktu společnosti Fyziotrenér s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení hlavního komerčního produktu společnosti Fyziotrenér s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavedení hlavního komerčního produktu společnosti Fyziotrenér s.r.o.
Author: Šenkýřová, Zdeňka
Advisor: Virglerová, Zuzana
Abstract: Cílem diplomové práce je zpracovat projekt zavedení nového komerčního produktu na trh. Produktem je on-line cvičební kurz Fyziomáma, který je určen ženám po porodu. Nejprve byl proveden průzkum literatury zabývající se tematikou nákladů, výnosů a zisku, ekonomických analýz, bodu zvratu, cenové, prodejní a distribuční strategie a způsoby financování projektu. Realizační fázi projektu předcházely tržní analýzy a průzkum poptávky formou dotazníkového šetření. Samotnou realizaci projektu tvořila nákladová a riziková analýza produktu, cenotvorba, finanční, marketingový a časový plán. Výstupem diplomové práce je vypracovaný podnikový projekt na zavedení komerčního on-line kurzu Fyziomáma na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38186
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Podniková ekonomika
Grade for thesis and defense: C 43128


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
šenkýřová_2016_dp.pdf 1.542Mb PDF View/Open None
šenkýřová_2016_op.docx 29.45Kb Unknown View/Open None
šenkýřová_2016_vp.docx 24.20Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account