Analýza marketingového mixu výrobce Olomouckých tvarůžků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu výrobce Olomouckých tvarůžků

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu výrobce Olomouckých tvarůžků
Author: Jirků, Žaneta
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu výrobce Olomouckých tvarůžků. Cílem práce je vyhodnotit současnou situaci a na základě toho doporučit či navrhnout potřebná opatření. Práce se skládá ze dvou částí, z teoretické a praktické. Teoretická část je zpracována podle odborné literatury, která obsahuje teoretické informace a poznatky týkající se marketingového mixu a jeho prvků. V praktické části je nejprve představena společnost A. W. spol. s r. o., na kterou jsou aplikovány teoretické poznatky marketingového mixu, které jsou uvedeny v části teoretické. Součástí práce jsou i analýzy, které byly provedeny - SWOT analýza, Porterova analýza konkurenčních sil, PEST analýza a také dotazníkové šetření. V závěru práce jsou prostřednictvím uvedených analýz navrhnuty jednotlivé návrhy a doporučení na zdokonalení marketingového mixu společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38239
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 43308


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
jirků_2016_dp.pdf 2.672Mb PDF View/Open None
jirků_2016_op.pdf 285.0Kb PDF View/Open None
jirků_2016_vp.docx 22.03Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account