Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí

Show full item record

No preview available
Title: Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí
Author: Manethová, Martina
Advisor: Končitíková, Gabriela
Abstract: Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat způsob péče o zákazníky a její jednotlivé aspekty ve společnosti Baťa a. s. do roku 1945. Na základě této analýzy jsem vytvořila návrh několika doporučení, jak by se mohly inspirovat současné firmy v oblasti vztahů se zákazníky. Práce je členěna na dvě hlavní části. V teoretické části jsem zpracovala přehled poznatků týkajících se řízení vztahů se zákazníky a péče o zákazníka. Zabývala jsem se zde také problematikou správné komunikace a sledování zákaznické spokojenosti. Praktická část byla zaměřena na analýzu péče o zákazníka ve společnosti Baťa a. s. do roku 1945, kdy byla firma znárodněna. Tato analýza byla zpracována metodou historického výzkumu archivních dokumentů. Úplný závěr praktické části obsahuje mé návrhy pro současné podnikatelské prostředí, jak by se nástroje používané při péči pro zákazníky ve firmě Baťa a. s. daly využít i nyní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38308
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 43391


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
manethová_2016_dp.pdf 2.009Mb PDF View/Open None
manethová_2016_op.pdf 586.9Kb PDF View/Open None
manethová_2016_vp.pdf 586.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account