Pojetí principů služby v rámci Systému řízení Baťa a využití těchto principů ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pojetí principů služby v rámci Systému řízení Baťa a využití těchto principů ve vybrané firmě

Show full item record

No preview available
Title: Pojetí principů služby v rámci Systému řízení Baťa a využití těchto principů ve vybrané firmě
Author: Mezihorák, Matěj
Advisor: Končitíková, Gabriela
Abstract: Předmětem bakalářské práce je analýza péče o zákazníky ve vybrané firmě a následná komparace se systémem péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou popsány poznatky o péči o zákazníky a řízení vztahů s nimi. V praktické části je popsána vybraná firma a její péče o zákazníky. Dále řízení vztahů se zákazníky podle Systému řízení Baťa do roku 1945. V závěru vyhodnocen dotazník a jsou doporučeny služby a chování k zákazníkům ve vybrané firmě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38332
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 43424


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
mezihorák_2016_dp.pdf 2.411Mb PDF View/Open None
mezihorák_2016_op.pdf 589.2Kb PDF View/Open None
mezihorák_2016_vp.pdf 584.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account