Teamwork v reklamních agenturách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Teamwork v reklamních agenturách

Show full item record

No preview available
Title: Teamwork v reklamních agenturách
Author: Oborníková, Martina
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Záměrem této práce je čtenáři přiblížit výhody týmové spolupráce v průběhu plánování a realizace zakázky v komunikačních agenturách, jejíž efektivita je podmíněna splněním několika faktorů. Těmi jsou zejména správné vedení lidí, plánování času a řízení zakázky. Práce zkoumá úroveň těchto proměnných v oblasti marketingových komunikací a zaměřuje se na zjištění stavu týmové práce v komunikačních agenturách jak všeobecně, tak podrobněji u konkrétního subjektu, kterému navrhuje i určitá zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3835
Date: 2007-04-20
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2012
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 4912


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
oborníková_2007_dp.pdfBlocked 10.14Mb PDF
oborníková_2007_vp.doc 41.5Kb Microsoft Word View/Open
oborníková_2007_op.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account