Analýza konkurenční schopnosti firmy ENAPO a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenční schopnosti firmy ENAPO a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Novotný, Jiří
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:37:12Z
dc.date.available 2016-11-28T12:37:12Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38569
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je Analýza konkurenční schopnosti firmy ENAPO OBCHODNÍ a.s. Toto téma bylo vybráno, jelikož téma konkurenceschopnosti je velmi důležitým tématem pro každé vedení firmy, která chce být úspěšná.Zkoumaná problematika se týká maloob-chodního prostředí, mj. proto, aby bylo zjištěno, zda jsou obchody v tomto prostředí stále konkurenceschopné. Obzvláště v dnešní době, kdy trh ovládají velké supermarkety. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Jako hlavní cíl práce bylo stanoveno sesbírat, co nejvíce informací týkající se této problematiky, analyzovat společnost, její postavení na trhu. Na závěr je uvedeno několik doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti.
dc.format 85 s. (92 499 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject competition en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject questionnaire survey en
dc.title Analýza konkurenční schopnosti firmy ENAPO a.s.
dc.title.alternative The Competition Analysis of Company ENAPO a.s.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2016-06-08
dc.description.abstract-translated The topic of my bachelor thesis is an analysis of competitiveness of the company ENAPO OBCHODNÍ a.s. I choose this topic, because the topic of competition is very important topic for every ma-nagement, which wants to be successful. I choose retail environment, because I was curious whether the companies in this environment is still competitive. Especially in this time, when big supermarkets leads all of business. Bachelor thesis is divided into two parts: theoretical and practical. As the main goal, that I staked, is to gather as many information as possible about the issue, analysis company and market position. Finally, some arrangements are stated to increase the competiveness.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39602
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
novotný_2016_dp.pdf 1.784Mb PDF View/Open None
novotný_2016_op.docx 29.31Kb Unknown View/Open None
novotný_2016_vp.docx 21.85Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account