Inovace corporate identity společnosti ZJP, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Inovace corporate identity společnosti ZJP, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Janků, Eva
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:37:15Z
dc.date.available 2016-11-28T12:37:15Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38586
dc.description.abstract Cílem této práce je inovace corporate identity společnosti ZJP, s.r.o. Zvolené téma bylo řešeno za pomoci analýzy corporate identity a situační analýzy podniku. Z těchto analýz vyplynuly slabé stránky, které vyžadují zlepšení a vytvořily tak podklad pro návrhy v projektové části. V projektové části byly navrženy zlepšení, které povedou k inovaci a tedy k zlepšení celkového stavu corporate identity. Jednotlivé části projektu byly na závěr podrobeny nákladové, rizikové a časové analýze.
dc.format 93 s. (132 849 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní komunikace cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject produkt cs
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate communication en
dc.subject corporate design en
dc.subject corporate culture en
dc.subject product en
dc.title Inovace corporate identity společnosti ZJP, s.r.o.
dc.title.alternative Inovation of Corporate Identity in Company ZJP, s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2016-05-26
dc.description.abstract-translated This thesis is aiming to innovate corporate identity of ZJP s.r.o. The topic was solved by analysis of corporate identity and situational analysis. Results have shown weaknesses that will need improvement and it created the base for suggestions in project part. Each part of the project were submitted by cost, risk, and time analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39102
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
janků_2016_dp.pdf 2.276Mb PDF View/Open None
janků_2016_op.docx 30.73Kb Unknown View/Open None
janků_2016_vp.docx 23.87Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account