Marketingová komunikace jako nástroj konkurenceschopnosti firmy TRIDO, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová komunikace jako nástroj konkurenceschopnosti firmy TRIDO, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav cs
dc.contributor.author Tesařová, Klára cs
dc.date.accessioned 2010-07-13T11:58:42Z
dc.date.available 2010-07-13T11:58:42Z
dc.date.issued 2006-05-09 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/386
dc.description.abstract Tato práce je vypracována pro společnost TRIDO, s.r.o. Součástí práce je analýza současného stavu využívání marketingové komunikace firmou. Na základě výsledků analýzy je vypracován projekt marketingové komunikace, jehož hlavním cílem je udržet firmu v podvědomí stávajících zákazníků a získání zákazníků nových. V závěru práce je provedena nákladová a riziková analýza. cs
dc.format 79 s. cs
dc.format.extent 1464905 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Pouze v rámci univerzity cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject produkt cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject PR cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject product en
dc.subject marketing mix en
dc.subject advertisement en
dc.subject PR en
dc.subject direct marketing en
dc.title Marketingová komunikace jako nástroj konkurenceschopnosti firmy TRIDO, s.r.o. cs
dc.title.alternative Marketing communication as a tool to increase competitiveness of TRIDO, s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vlčková, Ilona cs
dc.date.accepted 2006-05-31 cs
dc.description.abstract-translated The thesis has been elaborated for the purposes of the TRIDO, s.r.o. company. The principal purpose of its elaboration is the aim to increase the competitive advantage of the company by using the instruments of marketing communication. The nalysis of actual degree of using marketing communication by the company is a part of the thesis. Using the analysis results I have elaborated a project of the TRIDO s.r.o. marketing communication with the principal aim to keep the existing and to acquire new clients. In the end of the thesis I have analyzed the project from the point of view of cost and risk analyses. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3741
dc.date.assigned 2006-03-06 cs
utb.result.grade C
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
tesařová_2006_dp.pdfBlocked 1.397Mb PDF View/Open
tesařová_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open
tesařová_2006_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account