Marketingová komunikace společnosti LINEA NIVNICE, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová komunikace společnosti LINEA NIVNICE, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace společnosti LINEA NIVNICE, a.s.
Author: Janošík, Daniel
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti LINEA NIVNICE, a.s., která patří na špici mezi výrobci nápojů v České republice. V první části práce jsou zpracovány teoretické poznatky o marketingové komunikaci a její důležitosti pro podniky v dnešním prostředí. Druhá část práce je zaměřena na konkrétní společnost LINEA NIVNICE, a.s., její výrobní sortiment, nejvýznamnější odběratele a dále je rozpracovaná analýza vnitřní marketingové komunikace této společnosti. Podkladem pro analýzu byl sběr dat na základě dotazníkového šetření. Výběrovým souborem byli pracovníci LINEA NIVNICE, a.s. Cílem analýzy bylo zjistit stav současné marketingové komunikace, nedostatky a možnosti pro její zlepšení. Na základě výsledků analýzy jsem vypracoval návrh směřující k zefektivnění vnitřní marketingové komunikace v dané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3884
Date: 2007-05-04
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 6437


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
janošík_2007_dp.pdfBlocked 4.002Mb PDF
janošík_2007_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
janošík_2007_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account