Propagační kampaň pro firmu Fujifilm CZ

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Propagační kampaň pro firmu Fujifilm CZ

Show full item record

No preview available
Title: Propagační kampaň pro firmu Fujifilm CZ
Author: Dubová, Lucie
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tématem mé diplomové práce je propagační kampaň pro firmu Fujifilm CZ, ve které se zabývám pojmem tvorby, plánování, realizace a měření propagační kampaně z teoreticého hlediska. Teoretická část obsahuje popis marketingových koncepcí, marketingového mixu a především jsou popsány jednotlivé části tvorby propagační kampaně, její hlavní pro-středky, nástroje a postup realizace zakázky agenturou. V praktické části se zabývám popi-sem firmy a produktu a rozborem propagační kampaně, která proběhla na konci roku 2006, analyzuji prostředky, které k tomu firma Fujifilm CZ zvolila a především jsem se snažila změřit účinnost této komunikace. V projektové části potom navrhuji kampaň, která vychází z poznatku výzkumu a navrhuji, dle mého názoru, efektivnější prostředky komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3898
Date: 2007-04-20
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 4896


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dubová_2007_dp.pdf 3.189Mb PDF View/Open
dubová_2007_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word View/Open
dubová_2007_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account