Image značky Adidas

DSpace Repository

Language: English čeština 

Image značky Adidas

Show full item record

No preview available
Title: Image značky Adidas
Author: Vodáková, Tereza
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Bakalářská práce na téma Image značky Adidas se zabývá analýzou image zvolené značky. V teoretické části představuje východiska pro zkoumání oblasti značky, image a marketin-gového výzkumu, na něž je tato práce postavena. Praktická část představuje značku Adi-das, její historii, subbrandy i konkurenci. Stěžejní je analýza a interpretace dat zjištěných kvalitativní a kvantitativní výzkumnou sondou. Bakalářská práce polostrukturovaným roz-hovorem zkoumá, jak je značka Adidas vnímána u mladé cílové skupiny, a také jak ji vnímá široká veřejnost v dotazníkovém šetření v nejrůznějších aspektech. Obě provedené sondy jsou východiskem pro navržení doporučení a závěrů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39093
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 44363


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vodáková_2016_dp.pdf 1.797Mb PDF View/Open None
vodáková_2016_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
vodáková_2016_vp.doc 499.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account