Preference značky při nákupu vodou ředitelné barvy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Preference značky při nákupu vodou ředitelné barvy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Benáčková, Jana
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:08Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:08Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39096
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání preference značky v nákupním chování spotřebitele při nákupu vodou ředitelné nátěrové hmoty. Je rozdělena na dvě části, teore-tickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány pojmy jako marketingová komunikace, značka, chování spotřebitele a obsahuje i popis termínů z oblasti marketingového výzkumu. V praktické části je zahrnuto představení značky vodou ředitelné barvy, na kterou je práce aplikována, a analyzuje výzkumnou sondu vedenou formou dotazníkového šetření a polostrukturovaných rozhovorů v segmentu vodou ředitelných barev. V závěru práce jsou interpretovány výsledky výzkumné sondy, na jejichž základě je možné navrhnout další kroky vedoucí k posílení značky vodou ředitelné nátěrové hmoty.
dc.format 63 s. (77 701 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject chování spotřebitele cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject rozhovor cs
dc.subject analýza cs
dc.subject brand en
dc.subject consumer behaviour en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject interview en
dc.subject analysis en
dc.title Preference značky při nákupu vodou ředitelné barvy
dc.title.alternative The Brand Preferences when the Shopping for the Water-Soluble Paint
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2016-05-19
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis researchesthe preferencefor a brand of water-diluted coating com-position in consumer behaviour. It is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines the concepts of marketing communication, brand, con-sumer behaviour, and describes the terms of marketing research. The practical part introduces the brand of water-diluted paint which the thesis deals with.It analyses the research probe conducted through questionnaires and semi-structured interviews in the segment of water-diluted paints. The conclusion presents the research probe results, on the basis of which it is possible to propose further steps to strengthen the brand of water-diluted coating composition.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44366
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
benáčková_2016_dp.pdf 2.332Mb PDF View/Open None
benáčková_2016_op.doc 149.5Kb Unknown View/Open None
benáčková_2016_vp.doc 500.1Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account