Nákupní systémy a jejich trendy v rámci komunikačních kampaní

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nákupní systémy a jejich trendy v rámci komunikačních kampaní

Show full item record

No preview available
Title: Nákupní systémy a jejich trendy v rámci komunikačních kampaní
Author: Čapek, Josef
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Bakalářská práce se zabývá nákupními systémy a jejich trendy v rámci komunikačních kampaní. Teoretická část obsahuje informace z oblasti marketingové komunikace obecně, až po internetový marketing a proces nakupování reklamy na internetu. Praktická část za po-moci kvalitativního rozhovoru, hledá odpovědi na výzkumné otázky z oblasti nových tren-dů v online nakupování reklamního prostoru a porovnává změny v chování zadavatelů a jejich požadavcích na výsledky za posledních pět let.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39098
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 44368


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
čapek_2016_dp.pdf 2.288Mb PDF View/Open None
čapek_2016_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
čapek_2016_vp.docx 121.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account