Marketingové komunikace firmy Svoboda a Březík

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace firmy Svoboda a Březík

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Demjánová, Markéta
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:08Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:08Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39099
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace firmy Svoboda a Březík, zabývající se výrobou a prodejem pečiva ve vlastní vybudované síti prodejen ve zlínském kraji. Hlavním cílem je zjistit, jak firma Svoboda a Březík celkově působí na své zákazníky a jestli dostatečně komunikuje kvalitu výrobků v komunikačních sděleních. Výzkum bude prováděn metodou dotazování a to prostřednictvím online dotazníku, který bude zaměřen na stávající i nové, potenciální klienty.
dc.format 56 s. (81 858 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject značka cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Marketing communications en
dc.subject brand en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing questionnaire en
dc.title Marketingové komunikace firmy Svoboda a Březík
dc.title.alternative The Marketing Communications of the Firm Svoboda a Březík
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Akrmanová, Dita
dc.date.accepted 2016-05-16
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to analyse the marketing communication of Svoboda-Březík company, which specialises in the production and distribution of bakery products in its own network of shops within the Zlin region. The main objective of the thesis is to find out the customers´ overall impression of Svobo-da-Březík company and whether the company sufficiently communicates the value of its products through marketing communications. The survey will be carried out in the form of an online questionnaire intended for both present and potential new clients.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44369
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2016-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
demjánová_2016_dp.pdf 1.836Mb PDF View/Open None
demjánová_2016_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
demjánová_2016_vp.doc 499.6Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account