Vliv reklamy na cílovou skupinu nových otců

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv reklamy na cílovou skupinu nových otců

Show full item record

No preview available
Title: Vliv reklamy na cílovou skupinu nových otců
Author: Kraflová Kučerová, Tereza
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Obsahem této bakalářské práce je zkoumání vlivu reklamy na nákupní chování skupiny nových otců. Výsledkem je zjištění, jak velký vliv hraje reklama a ostatní faktory na ne-přímé konzumenty zboží z dětského sortimentu, a zda a jak jej lze zlepšit v marketingové komunikaci. Hlavním cílem této práce bylo analyzovat současné nákupní chování a míru ovlivnění reklamou ve specifické skupině nových otců, kteří se zároveň ocitli v nové životní situaci. Teoretická část se zabývá definování reklamy a komunikace jako takové, stejně jako rozličných cílových skupin. V praktické části je rozebrán výzkum, který pátrá po faktorech ovlivňujících současné nákupní zvyklosti a zjišťuje do jaké míry je ovlivněn otec při novém nákupu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39109
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 44379


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kraflová kučerová_2016_dp.pdf 1.073Mb PDF View/Open None
kraflová kučerová_2016_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
kraflová kučerová_2016_vp.doc 149.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account