Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací
Author: Krčmářová, Dana
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Bakalářská práce, "Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací" se zabývá zhodnocením marketingového mixu a dalším doporučením. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku marketingového mixu, dále pak na komunikaci se zákazníky. Největší část práce je zaměřena na marketingový mix. Jaké oblasti by měly být v marketingovém mixu uvedeny a na co v každé oblasti zaměřit. V praktické části je sestaven marketingový mix na konkrétní podnikatelský subjekt.Je uvedeno, jaký je marketingový mix firmy v současné době a doporučení pro zlepšení. V závěru jsou shrnuta všechna podstatná data, která vychází z analyzovaného marketingového mixu a dotazníkového šetření. Dále se práce zaměřuje na možnosti změn pro vývoj firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39110
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 44380


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
krčmářová_2016_dp.pdf 4.973Mb PDF View/Open None
krčmářová_2016_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
krčmářová_2016_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account