Dress code v českých organizacích

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Dress code v českých organizacích

Show full item record

No preview available
Title: Dress code v českých organizacích
Author: Suchánek, Jan
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Bakalářská práce řeší téma pravidel oblékání ve firemním prostředí českých organizací dress code. V teoretické části na základě rešerše literárních zdrojů objasňuje, do jaké části marketingových komunikací problematika dress code patří, jaký význam má pro firemní kulturu, co vše může ovlivnit. Řeší také historické souvislosti, faktor prvního dojmu, důležitost dress code v obchodním styku a popisuje, jak má oblékání ve firemním prostředí vypadat a jakých chyb se vyvarovat. V praktické části na základě kvalitativního, kvantitativního a sekundárního marketingového průzkumu zkoumá využívání dress code, analyzuje přístup českých organizací k této problematice, poukazuje na specifika a předkládá doporučení k tématu pravidel oblékání ve firemním prostředí českých organizací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39127
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 44404


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
suchánek_2016_dp.pdf 1.918Mb PDF View/Open None
suchánek_2016_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
suchánek_2016_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account