Marketingová strategie pro MF desserts

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie pro MF desserts

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Adámková, Tereza
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:12Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:12Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39135
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro cukrářskou výrobnu. Cílem práce je na základě teoretických poznatků, vytvořených jednotlivých analýz a průzkumu cílového trhu v oblasti cukrářství navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro vlastní podnikání MF desserts. Teoretická část vymezuje základní pojmy související s podnikáním a tvorbou marketingové strategie. Praktická část je zaměřena na tvorbu situační analýzy, kvantitativního průzkumu cílového trhu a SWOT analýzy. Projektová část definuje návrhy konkrétní marketingové strategie pro MF desserts.
dc.format 114 s. (221 170 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová strategie cs
dc.subject podnikání cs
dc.subject malé a střední podniky cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Marketing strategy en
dc.subject entrepreneurship en
dc.subject small and medium-sized enterprises en
dc.subject situational analysis en
dc.subject competitor´s analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing research en
dc.title Marketingová strategie pro MF desserts
dc.title.alternative The Marketing Strategy for MF Desserts
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2016-05-16
dc.description.abstract-translated This thesis deals with marketing strategy for confectionery MF desserts. The main aim is propose appropriate marketing strategy for the starting own business in manufacture and sale of confectionery products. Marketing strategy is based on theoretical knowledge, individual analyses and quantitative research of confectionery on the target market. The theoretical part defines the basic terms related to business and marketing strategy. The practical part is focused on the situational analysis, quantitative research of target market and SWOT analysis. The project part defines the proposes of a particular marketing strategy for MF desserts.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44419
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
adámková_2016_dp.pdf 2.343Mb PDF View/Open None
adámková_2016_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
adámková_2016_vp.doc 149.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account