Analýza chování k zákazníkům v obchodní společnosti BRICOL-M s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza chování k zákazníkům v obchodní společnosti BRICOL-M s.r.o. |
| Autor: |
Mráka, Tomáš
|
| Vedoucí: |
Voloch, Jaroslav
|
|
Abstrakt:
|
Cílem mé bakalářské práce bylo provést analýzu chování k zákazníkům ve společnosti BRICOL-M s.r.o. Teoretická část se obecně zaměřuje na popis a definici základních pojmů. Ve druhé praktické části bude charakterizován výše zmíněný podnik a vypracován marketingový výzkum a SWOT analýza. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3915
|
|
Datum:
|
2007-05-18 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
6106
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet