Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Show full item record

No preview available
Title: Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
Author: Rajtrová, Zuzana
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Objektem analýzy diplomové práce je interní komunikace ve vazbě na firemní kulturu a její vliv na postoje a hodnoty zaměstnanců ve zvolené firmě. Teoretická část definuje náměty a metody v oblasti interní komunikace, firemní kultury, motivace, interních PR a marketingového výzkumu pro následnou analýzu. V praktické části je identifikace vybrané firmy podle pasáží uvedených v teoretické části, metodika vlastního průzkumného šetření, analýza získaných dat s ověřením výzkumných otázek. Obsahem projektové části je identifikace příležitostí pro zlepšení interní komunikace a vypracování návrhu koncepce pro zefektivnění interní komunikace ve vazbě na firemní kulturu v analyzované organizaci a při využití nástrojů interních PR.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39167
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 44453


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
rajtrová_2016_dp.pdf 2.233Mb PDF View/Open None
rajtrová_2016_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
rajtrová_2016_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account