Grafický design na cestách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Grafický design na cestách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Eliška, Jiří
dc.contributor.author Podlesný, Vojtěch
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:16Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:16Z
dc.date.issued 2015-11-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39177
dc.description.abstract V teoretické části mé diplomové práce se zabývám analýzou problematiky současného fenoménu, jakým je digitální nomádství. Cílem je poskytnout ucelený soubor informací, které by mohl využít případný zájemce o tento životní a profesní styl. Struktura teoretické části této práce je rozdělena na tři hlavní oddíly. V první kapitole jsem se zaměřil především na definici tohoto způsobu podnikání. V kapitole druhé pak přináším praktické rady, které by měly být nápomocny při začátcích s digitálním nomádstvím. V třetí části je popsán experiment, který ověřil výsledky výzkumu v praxi. Praktická část této práce volně navazuje na část teoretickou. Zabývám se v ní vytvořením lifestylové značky, která je tématicky zaměřená na cestování do přírody. Cílem je vytvoření vizuální identity brandu a návrhu první kolekce produktů. Tato značka představuje především pokračování experimentu z teoretické pasáže této diplomové práce.
dc.format 86 s. (92 817 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální nomád cs
dc.subject trend cs
dc.subject podnikání cs
dc.subject komunita cs
dc.subject blog cs
dc.subject kreativní třída cs
dc.subject cestování cs
dc.subject coworking cs
dc.subject pojízdný karavan cs
dc.subject živnostník cs
dc.subject digital nomad en
dc.subject trends en
dc.subject business en
dc.subject community en
dc.subject blog en
dc.subject creative class en
dc.subject travel en
dc.subject co-working en
dc.subject caravan en
dc.subject roadworthy en
dc.subject freelancer en
dc.title Grafický design na cestách
dc.title.alternative Graphic Design on the Road
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šlégr, Jan
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated Theoretical part of my thesis is aimed on analysis of problematics of current phenomenon - digital nomadic life. The goal is to provide a comprehensive set of information which could be used by any aspirant of this life and professional style. The structure of the theoretical part is divided into three main passages. In the first chapter, I focused mainly on the definition of this type of a business. In the second chapter the author of this thesis brings some practical ideas which should be helpful in the beginnings of life as a digital nomad. In the third part is described an experiment which verifies results of the research in practice. Practical part of this thesis continues where the theoretical part ends. It is aimed on a creation of a lifestyle brand which is thematically focused on trips to nature. The goal is to create a visual identity of a brand and design of the first collection of products. This brand represents mainly continuation of the experiment in the theoretical part of this thesis.
dc.description.department Ateliér Grafický design
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Grafický design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Graphic Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 38323
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-05-13


Files in this item

Files Size Format View Description
podlesný_2016_dp.pdf 142.8Mb PDF View/Open None
podlesný_2016_op.pdf 160.4Kb PDF View/Open None
podlesný_2016_vp.pdf 177.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account