Komunikační strategie značky Krušovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie značky Krušovice

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie značky Krušovice
Author: Coufal, Jiří
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií značky Krušovice v rámci partnerství s IIHF mistrovství světa v ledním hokeji 2016. Práce obsahuje několik pilířů, díky kterým byla stanovena doporučení pro další komunikační koncept značky. Práce v prvním pilíři analyzuje vývoj komunikačního konceptu značky. Ve druhém pilíři se zaměřuje na přímou konkurenci v rámci alkoholických pivních nápojů a zároveň na konkurenci, spojenou s mistrovstvím světa v hokeji. Ve třetím pilíři se značka zaměřuje na vhodnost stávajícího komunikačního konceptu vůči cílové skupině a zároveň odhaluje silná a slabá místa ve vnímání značky Krušovice. Na základě zjištěných dat práce dává doporučení pro komunikační strategii při příležitosti mistrovství světa v hokeji 2016, kterým je značka Krušovice partnerem. V posledním pilíři práce obsahuje detailní návrh komunikačního strategie značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39180
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 44470


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
coufal_2016_dp.pdf 6.170Mb PDF View/Open None
coufal_2016_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
coufal_2016_vp.docx 121.8Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account