Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě

Show full item record

No preview available
Title: Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě
Author: Horáček, Václav
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě je práce, která předkládá postup jak v rámci audiovizuální reklamní tvorby využít filmových žánrů a jejich znaků při tvorbě audiovizuálních reklamních textů, kdy hlavní zaměření je cíleno na filmovou a televizní reklamu. Teoretická část definuje reklamu, audiovizuální reklamu a její dělení. Definuje film, vybrané filmové žánry, jejich znaky a popisuje jejich uplatnění v audiovizuální reklamní tvorbě. Praktická část zkoumá na vzorku respondentů ve skupinovém rozhovoru vnímání filmového žánru a jeho znaků v reklamních komunikátech. Přináší doporučení pro využití filmových žánrů v audiovizuální tvorbě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39188
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 44478


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
horáček_2016_dp.pdf 1.080Mb PDF View/Open None
horáček_2016_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
horáček_2016_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account