Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku

Show full item record

No preview available
Title: Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku
Author: Míková, Irena
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Diplomová práce na téma Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku navazuje na bakalářskou práci, kterou autorka napsala v roce 2014. V teoretické části se zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií a současnou situací rozhlasového trhu v České republice. Dále popisuje rozhlas jako součást komunikačního mixu a přibližuje cílovou skupinu děti staršího školního věku. Hlavním cílem práce je srovnání, jak se po dvou letech od prvního šetření změnil postoj dětí mladšího školního věku (nyní již staršího školního věku) k poslechu rádia a do jaké míry vnímají rozhlasovou reklamu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39199
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 44490


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
míková_2016_dp.pdf 2.650Mb PDF View/Open None
míková_2016_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
míková_2016_vp.doc 442.3Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account