Návrh vybraných eventů pro společnost Bottico, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh vybraných eventů pro společnost Bottico, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Drgová, Jarmila
dc.contributor.author Šilhánová, Jana
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:20Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:20Z
dc.date.issued 2016-03-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39223
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zařadit event marketing mezi aktivně používané efektivní nástroje ve firemní komunikaci ve společnosti Bottico, s. r. o. První část práce se zabývá teoretickým pohledem na význam a roli eventu, resp. event marketingu, řeší jeho místo mezi nástroji marketingového a komunikačního mixu. V závěru teoretické části je popsán proces plánování eventu. V druhé části bakalářské práce jsou na základě zjištěných poznatků, výsledků dotazníkového šetření a přání managementu sestaveny čtyři návrhy eventů pro různé modelové typy cílových skupin, které bude společnost Bottico, s. r. o. využívat při organizování svých zážitkových programů.
dc.format 107 s. (141 178 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační mix cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject event cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject značka cs
dc.subject Communication mix en
dc.subject communication en
dc.subject event marketing en
dc.subject event en
dc.subject customer en
dc.subject brand en
dc.title Návrh vybraných eventů pro společnost Bottico, s.r.o.
dc.title.alternative The Proposal of Selected Events for Bottico Ltd. Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2016-06-10
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis's goal is to integrate event marketing into effective actively used tools in firm's communication in the Bottico, Ltd. company. The first part of the thesis deals with theoretical view of the meaning and position of an event, more precisely event marketing. It solves its place in marketing and communicative tool's mix. At the end of theoretical part of the thesis is an event's planning process description. The second part of the thesis is composed of known findings, questioner results and management specialization on which four event proposals are developed, mainly for different model group types and those types Bottico, Ltd. company will use in the future while organizing its sensational programs.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44522
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
šilhánová_2016_dp.pdf 10.39Mb PDF View/Open None
šilhánová_2016_op.pdf 702.5Kb PDF View/Open None
šilhánová_2016_vp.pdf 600.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account