Analýza konkurence firmy CZUB a.s. na trhu vojenských zbraní

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurence firmy CZUB a.s. na trhu vojenských zbraní

Show simple item record

dc.contributor.advisor Poděl, Ondřej
dc.contributor.author Štajnerová, Hana
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:21Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:21Z
dc.date.issued 2016-03-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39225
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurence firmy CZUB a. s. na trhu vojenských zbraní. Cílem této práce je provést analýzu hlavních konkurentů a na jejím základě stanovit pozici firmy CZUB a. s. v konkurenčním prostředí. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část je vypracována na základě studia odborného literatury a jsou v ní vysvětleny základní pojmy týkající se konkurence a konkurenčního prostředí. V praktické části je představena firma CZUB a. s. Následně jsou provedeny SWOT analýza, PEST analýza a analýza Porterova modelu pěti konkurenčních sil, na jejichž základě byla zjištěna pozice firmy na trhu vojenských zbraní. V závěru práce je navrhnuto opatření ke zlepšení konkurenceschopnosti firmy CZUB a. s.
dc.format 63 s. (96 530 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject competition en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter five forces analysis en
dc.subject competitive ability en
dc.title Analýza konkurence firmy CZUB a.s. na trhu vojenských zbraní
dc.title.alternative Competition Analysis of the Company CZUB a.s. on the Military Weapons Market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2016-06-10
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the competitor analysis of the company CZUB a.s. on the military weapons market. The aim of this work is to analyze the main competitors and subsequently determine the position of the company CZUB a.s. in the competitive enviroment. This thesis is devided into two parts, the theoretical one and the practical one. The theoretical part is based on a study of literature and it explains basic concepts regarding competition and competitive enviroment. The practical part introduces the company CZUB a.s. Subsequently, SWOT analysis, PEST analysis and Porter five forces analysis are performed and based on these, the position of the company on the military weapons market is defined. In the conclusion, measures to imrpove the competitive ability of the company CZUB a.s. are suggested.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44524
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
štajnerová_2016_dp.pdf 1.354Mb PDF View/Open None
štajnerová_2016_op.pdf 738.3Kb PDF View/Open None
štajnerová_2016_vp.pdf 552.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account