Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.
Author: Kodydek, Tomáš
Advisor: Vorlová, Růžena
Abstract: Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracovat analýzu mobilního a internetového marketingu stavební firmy Navláčil s.r.o. společně s analýzou nejvýraznějších konkurentů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá teoretickými východisky internetového a mobilního marketingu. Představeny jsou také nové trendy v oblasti online marketingu. Praktická část podrobněji zkoumá prostředky, pomocí kterých se firma a její konkurenti prezentují na internetu. Následně je analyzováno makroprostředí firmy pomocí PEST analýzy a prostřednictvím Porterova modelu je analyzováno mezoprostředí. Na základě těchto analýz a činností firmy jsou navrženy konkrétní marketingové kampaně včetně časového plánu a rozpočtu. Uvedeny jsou i další doporučení, týkající se komunikace firmy v online prostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39233
Date: 2016-03-04
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 44532


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kodydek_2016_dp.pdf 4.042Mb PDF View/Open None
kodydek_2016_op.pdf 654.1Kb PDF View/Open None
kodydek_2016_vp.pdf 689.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account