Benchmarking personálního marketingu HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Benchmarking personálního marketingu HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Benchmarking personálního marketingu HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s.r.o.
Author: Kovářová, Diana
Advisor: Bursová, Iva
Abstract: Cílem práce je identifikace současného stavu personálního marketingu společnosti HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s. r. o. v porovnání s konkurenčními a předními firmami na trhu v daném odvětví, za pomoci vypracování benchmarkingového projektu s využitím veřejně dostupných zdrojů. Teoretická část práce je zaměřena zejména na jednotlivé fáze tohoto projektu a části personálního marketingu. První fází tohoto projektu je identifikace předmětu benchmarkingu, popis aktuálního stavu personálního marketingu u vybrané společnosti a zvolených partnerů benchmarkingu. Dále definování faktorů úspěchu a jejich porovnání se zjištěným stavem společnosti HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s. r. o. Následné porovnání jednotlivých částí personálního marketingu u všech analyzovaných firem a konkrétní návrhy pro odstranění zjištěných nedostatků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39234
Date: 2016-03-04
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 44533


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kovářová_2016_dp.pdf 2.669Mb PDF View/Open None
kovářová_2016_op.pdf 802.4Kb PDF View/Open None
kovářová_2016_vp.pdf 641.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account