Komunikační plán firmy ITvlaky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán firmy ITvlaky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šilhánová, Jana
dc.contributor.author Kukučková, Magda
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:22Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:22Z
dc.date.issued 2016-03-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39236
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o komunikačním plánu firmy ITvlaky a hlavním cílem je zdokonalení nástrojů marketingová komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní pojmy této práce, například komunikační plán, marketingová komunikace a komunikační nástroje.Praktická část je zaměřena na využití znalostí z části teoretické. Úvod obsahuje charakteristiku firmy a nynější marketingový mix. Následně jsou provedeny analýzy, například PEST analýza a SWOT analýza. Následující část rozebírá současné komunikační nástroje. V závěru této práce jsou navržena doporučení pro zlepšení komunikačního plánu.
dc.format 61 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační plán cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject reklama cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject Communication plan en
dc.subject communication mix en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject advertising en
dc.subject personal selling en
dc.subject sales promotion en
dc.title Komunikační plán firmy ITvlaky
dc.title.alternative Communication Plan of the Company ITvlaky
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis discusses about communication plan of the ITvlaky and the main goal is improve the communication tools. The thesis is devided into two main parts, the teoretical part and practical part. The theoretical part describes basic terms of this thesis for example communication plan, marketing communication and communication tools.Practical part focuses on the use of the theoretical knowledge. The introductory part contains characteristic of the company and the actual marketing mix. Subsequently conducted analysis for example PEST analysis and SWOT analysis. Following part analysis actual communication tools. At the end of thesis, there are suggestion for improvements of the communication plan.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44535
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
kukučková_2016_dp.pdf 1.914Mb PDF View/Open None
kukučková_2016_op.pdf 714.6Kb PDF View/Open None
kukučková_2016_vp.pdf 648.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account