Online komunikační strategie společnosti Buket, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online komunikační strategie společnosti Buket, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Online komunikační strategie společnosti Buket, s.r.o.
Author: Ratulovská, Dominika
Advisor: Vorlová, Růžena
Abstract: Předmětem této práce je vytvořit online komunikační strategii společnosti Buket, s. r. o. Teoretická část práce bude věnována marketingové komunikaci, analýze prostředí a internetové reklamě jako součásti komunikačního mixu. Praktická část práce bude pojednávat o současném stavu online komunikačních aktivit společnosti ve srovnání s konkurencí. Před samotným návrhem strategie proběhne seznámení se se segmentem zákazníků, samotnou konkurenční výhodou společnosti a možnými příležitostmi na trhu. Následně bude navržena ideální online komunikační strategie se zaměřením na splnění předem stanovených cílů. V závěru práce bude shrnuto doporučení, které vyplyne z navrhovaného řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39244
Date: 2016-03-04
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 44544


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
ratulovská_2016_dp.pdf 2.324Mb PDF View/Open None
ratulovská_2016_op.pdf 709.7Kb PDF View/Open None
ratulovská_2016_vp.pdf 652.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account