Problematika stanovení ceny nového výrobku firmy XY, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Problematika stanovení ceny nového výrobku firmy XY, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Problematika stanovení ceny nového výrobku firmy XY, s.r.o.
Author: Václavíková, Markéta
Advisor: Kedroňová, Petra
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce je posouzení kalkulačních metod a návrh nové vhodné metody kalkulace. Pro tyto účely je vybrána společnost XY, s.r.o., která je mezinárodním výrobcem komponentů klimatizační a chladící techniky v automobilovém průmyslu. Vedlejším cílem práce je návrh nové metody kalkulace. Práce vychází z vnitropodnikových údajů, podle kterých se aktuálně stanovuje cena pomocí přirážkové kalkulační metody. V praktické části je představena analýza výpočtů současné a navrhované metody, která se nazývá target costing.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39274
Date: 2016-03-04
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Finanční řízení podniku
Grade for thesis and defense: C 44577


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
václavíková_2016_dp.pdf 2.132Mb PDF View/Open None
václavíková_2016_op.pdf 704.3Kb PDF View/Open None
václavíková_2016_vp.pdf 590.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account