Efektivita užití nástrojů komunikačního mixu při propagaci abonentních koncertů ve Frenštátě pod Radhoštěm

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivita užití nástrojů komunikačního mixu při propagaci abonentních koncertů ve Frenštátě pod Radhoštěm

Show full item record

No preview available
Title: Efektivita užití nástrojů komunikačního mixu při propagaci abonentních koncertů ve Frenštátě pod Radhoštěm
Author: Žárský, Marian
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: ABSTRAKT Práce se zabývá efektivitou užití nástrojů komunikačního mixu v rámci propagace abo-nentních koncertů, jejichž pořadatelem je Městské kulturní středisko ve Frenštátě pod Radhoštěm. Teoretická část se obecně zaměřuje na marketing kulturních středisek a propagaci jejich produktů se zaměřením na publikum. Praktická část popisuje výzkum vedený formou polo strukturovaných rozhovorů s návštěvníky abonentních koncertů. Výzkum zjišťuje, jak efektivní je užití nástrojů komunikačního mixu při propagaci koncertů a zároveň zjišťuje programové a žánrové preference publika. Do budoucna mohou výsledky výzkumu posloužit organizátorům, jako podklad pro plánování propagace abonentních koncertů v příštích letech, a také jako zdroj informací o potřebách návštěvníků včetně jejich preferencí v oblasti budoucí dramaturgie koncertního cyklu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39283
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 44591


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
žárský_2016_dp.pdf 2.774Mb PDF View/Open None
žárský_2016_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
žárský_2016_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account