Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Kupková, Zuzana
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:31Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:31Z
dc.date.issued 2012-09-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39332
dc.description.abstract Disertační práce Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky se zabývá rozdílným pohledem odborníků ze dvou oblastí, kteří se nevyhnutelně podílí na tvorbě a užívání firemního vizuálního stylu. Cílem práce je pak především analýza procesu tvorby korporátního designu a identifikace pohledu grafických designérů na celý proces ve srovnání s hlediskem marketingových pracovníků. Na základě heterogenity či homogenity postojů obou zkoumaných skupin je definován model procesu tvorby korporátního designu vycházející z aktuální praxe. Kromě modelu je pak výstupem práce také soupis doporučení pro účastníky procesu tvorby firemního vizuálního stylu s cílem předcházet konfliktům obou zmíněných stran. Výsledky výzkumného šetření v kombinaci s výsledky analýzy studijních oborů ve zmíněných oblastech v České republice pak přináší doporučení pro úpravy výuky v těchto studijních oborech s cílem teoreticky připravit absolventy na praktická úskalí týmové spolupráce grafických designérů a marketingových odborníků.
dc.format 177
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní vizuální styl cs
dc.subject korporátní design cs
dc.subject grafický design cs
dc.subject marketing cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject corporate design en
dc.subject graphic design en
dc.subject marketing en
dc.subject corporate identity en
dc.title Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky
dc.title.alternative Ways of Using Graphic Design in Brand Building and Brand Management
dc.type disertační práce cs
dc.date.accepted 2016-06-22
dc.description.abstract-translated The dissertation thesis Ways of using graphic design in brand building and brand management is dealing with the different point of view of par ticipants at the process of creating of corporate design. The aim of the thesis is to analyse the process and to research conflicts between marke-ting specialists and graphic designers appearing during their cooperation. According to findings of the research the model of process of creating visual style will be defined and a list of recommendations for better coo-peration too. Another part of the research will be analysis of study plans at universities in the Czech Republic offering marketing or graphic design programmes, including both public and private universities. The target of the study is to find out how these experts are educated to un-derstand the other branch ? whether the graphic designers are taught marketing and vice versa. Both analysis results will be a basis for setting of recommendations for possible changes in education.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Ph.D.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 44695
dc.date.submitted 2016-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
kupková_2016_dp.pdf 3.132Mb PDF View/Open None
kupková_2016_vp.pdf 93.98Kb PDF View/Open None
kupková_2016_op.zip 92.60Kb application/zip View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account