Implementace moderních marketingových nástrojů ve firmě CAIS s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Implementace moderních marketingových nástrojů ve firmě CAIS s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Křepelka, Jan
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:17Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:17Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39463
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je implementace moderních marketingových nástrojů ve firmě CAIS s. r. o. V první části práce jsou popsány teoretické postupy vedoucí k implementování těchto nástrojů. Ve druhé části jsou zpracovány PESTLE analýza, Porterova pětifaktorová analýza, analýza současného marketingové mixu a benchmarking. Výsledky těchto analýz jsou zapracovány do IFE a EFE matice, jejichž výsledky jsou vstupy pro SPACE a QSPM matice. Na základě těchto výsledků těchto matic je vypracována třetí část, která se konkrétně zaměřuje na jednotlivé moderní marketingové nástroje a také na zlepšení stávajících prvků marketingu. V závěru třetí části jsou tyto návrhy podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 86 s. (119 888 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject moderní marketingové nástroje cs
dc.subject implementace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject video. QR kód cs
dc.subject analýzy cs
dc.subject modern marketing tools en
dc.subject implementation en
dc.subject social sites en
dc.subject video en
dc.subject QR codes en
dc.subject analyses en
dc.title Implementace moderních marketingových nástrojů ve firmě CAIS s.r.o.
dc.title.alternative The Project Implementation of Modern Marketing Tools in the Company Cais s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2017-05-29
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is the implementation of modern marketing tools in the company CAIS s. r. o. The first part describes theoretical approaches leading to implementation of modern marketing tools. The second part presents the PESTLE analysis, Porter's five-factor analysis, analysis of the current marketing mix and benchmarking. Results of these analyses are incorporated into IFE and EFE matrix which results are inputs for QSPM and SPACE matrix. Based on these results is prepared the third part which is focused on various modern marketing tools and also to improve current marketing tools. In the end of third part are these proposals put to time, cost and risk analyses.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42607
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
křepelka_2017_dp.pdf 5.690Mb PDF View/Open None
křepelka_2017_op.docx 29.81Kb Unknown View/Open None
křepelka_2017_vp.docx 24.51Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account