Projekt aplikace marketingového řízení v Pivovaru Chomout

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt aplikace marketingového řízení v Pivovaru Chomout

Show full item record

No preview available
Title: Projekt aplikace marketingového řízení v Pivovaru Chomout
Author: Paloušková, Eva
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením Pivovaru Chomout. Cílem této práce je navrhnout opatření k zefektivnění marketingového řízení společnosti. Kvalifikační práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce obsahuje literární po-znatky z marketingového řízení, marketingového mixu a komunikačního mixu. Praktická část diplomové práce se zabývá představením společnosti CHOMOUT, s.r.o., jejím vývo-jem, produktovou nabídkou a analýzou současné úrovně marketingového řízení pomocí SWOT analýzy, PESTLE analýzy a analýzy konkurence. Na základě zjištěných informací je vypracován projekt na zefektivnění marketingového řízení pivovaru, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39467
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: D 42661


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
paloušková_2017_dp.pdf 3.771Mb PDF View/Open None
paloušková_2017_op.docx 30.11Kb Unknown View/Open None
paloušková_2017_vp.docx 24.61Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account