[NEOBHÁJENO] Sociální gramotnost žáků středních odborných škol a odborných učilišť

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Sociální gramotnost žáků středních odborných škol a odborných učilišť

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Čech, Petr
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:11Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:11Z
dc.date.issued 2016-11-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39881
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá zkoumáním úrovně sociální gramotnosti žáků na středních od-borných školách a odborných učilištích. Teoretická část je věnována vymezení jednotlivých oblastí gramotností a seznámení s nimi. Věnujeme se osobnosti žáka a specifiky vzdělání na středních odborných školách a učilištích a vzdělávacím programů. Praktická část se zabývá samotným výzkumem úrovně sociální gramotnosti žáků na školách v České republice. Vý-zkum je kvantitativní a je realizován metodou dotazníkového šetření.
dc.format 42 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject gramotnost cs
dc.subject sociální gramotnost cs
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject sociální kompetence cs
dc.subject sociální inteli-gence cs
dc.subject emoční inteligence cs
dc.subject literacy en
dc.subject social literacy en
dc.subject social pedagogy en
dc.subject social competence en
dc.subject social intelligence en
dc.subject emotional intelligence en
dc.title [NEOBHÁJENO] Sociální gramotnost žáků středních odborných škol a odborných učilišť
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Social Literacy of Students at Secondary Technical Schools and Vocational Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the study of the level of social literacy of pupils at vocatio-nal schools and vocational trainings. The theoretical part is devoted to defining individual areas of literacy and familiarizing with it. We are focused on pupils' personalities and speci-fics of education at vocational schools and vocational trainings, and on educational pro-grams. The practical part deals with the research of the level of pupils' social literacy at schools in the Czech republic. The research is quantitative and is implemented by the que-stionnaire survey method.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 45313
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2017-04-26
local.subject střední odborná učiliště cs
local.subject secondary vocational schools en


Files in this item

Files Size Format View Description
čech_2017_dp.pdf 1.417Mb PDF View/Open None
čech_2017_op.docx 15.39Kb Unknown View/Open None
čech_2017_vp.doc 56.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account