Design mobilní hry a herního prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Design mobilní hry a herního prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Bohuslav
dc.contributor.author Kurpel, Ľubomír
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:13Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:13Z
dc.date.issued 2016-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39896
dc.description.abstract Bakalářská práce "Design mobilní hry a herního prostředí" se zabývá problematikou herního designu a vývojem her. Cílem práce je prozkoumat stávající a funkční řešení herních titulů, zejména po vizuální stránce a promítnout jejich dobré vlastnosti do praktické části práce, vizuálního návrhu hry Neo's Journey. V teoretické části práce popisuje termín "Hra" a zaměřuje se na historický vývoj her a herní grafiky. V této části také přibližuje důvody a motivaci lidí k hraní her a rozebírá herní mechaniku. Praktická část práce se zabývá vizuálním řešením mobilní hry Neo's Journey, popisuje zdroje inspirace a čerpá z poznatků získaných v teoretické části práce.
dc.format 51s (55 224 znakov)
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hra cs
dc.subject herní design cs
dc.subject vizuální styl cs
dc.subject ilustrace cs
dc.subject mobilní hra cs
dc.subject level cs
dc.subject zábava cs
dc.subject game en
dc.subject game design en
dc.subject visual style en
dc.subject illustration en
dc.subject mobile game en
dc.subject level en
dc.subject fun en
dc.title Design mobilní hry a herního prostředí
dc.title.alternative Design of Mobile Game and Game Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ochránková, Iveta
dc.date.accepted 2017-06-16
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis "Design of Mobile Game and Game Environment" deals with game design and game development issues. The aim of the work is to explore the functional solutions of the existing game titles, especially visually, and to project their good features into the practical part of the work, the visual design of the game, Neo's Journey. In the theoretical part of the thesis, the term "Game" and historical development of games and game design are described. In this section, the reasons and motivation of people to play games are explained and the game mechanics are examined. Practical part deals with the visual solution of the mobile game Neo's Journey, describes sources of inspiration and draws on the knowledge gained in the theoretical part of the thesis.
dc.description.department Ateliér Digitální design
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Digitální design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Digital Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 45331
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-05-12


Files in this item

Files Size Format View Description
kurpel_2017_dp.pdf 3.977Mb PDF View/Open None
kurpel_2017_op.pdf 332.5Kb PDF View/Open None
kurpel_2017_vp.doc 87Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account