Účinnost letákové kampaně Tesco Stores ČR, a.s. v rámci zimního výprodeje textilu a obuvi 2006

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Účinnost letákové kampaně Tesco Stores ČR, a.s. v rámci zimního výprodeje textilu a obuvi 2006

Show full item record

No preview available
Title: Účinnost letákové kampaně Tesco Stores ČR, a.s. v rámci zimního výprodeje textilu a obuvi 2006
Author: Štětkářová, Šárka
Advisor: Podlešák, Petr
Abstract: Letáky jsou důležitou součástí direct marketingu a direct marketing je jedním ze základ-ních nástrojů marketingové komunikace. Společnost Tesco Stores ČR, a.s., ve které pracuji, věnuje správnému výběru produktů prezentovaných v letáku a výběru formy prezentace určité kampaně, např. výprodejů, velkou pozornost. Na úspěchu letákových kampaní totiž do velké míry závisí vývoj tržeb. Touto problematikou se zabývám ve své bakalářské práci. V teoretické části bakalářské práce zpracovávám literární prameny týkající se marketingo-vých komunikací se zaměřením na direct marketing. Praktická část je věnována analýze letákové kampaně velkého zimního výprodeje oděvů a obuvi 2006, její marketingové podpory a doporučením na zlepšení do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4012
Date: 2007-05-18
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 4069


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
štětkářová_2007_bp.pdfBlocked 2.344Mb PDF View/Open
štětkářová_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
štětkářová_2007_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account