Projekt zlepšení kvality služeb hotelu Skanzen

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zlepšení kvality služeb hotelu Skanzen

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení kvality služeb hotelu Skanzen
Author: Magdálková, Adéla
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na zlepšení kvality poskytovaných služeb hotelu Skanzen. Data byla zpracována prostřednictvím analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. Vyhodnocení analýzy bylo provedeno plus/minus maticí analýzy SWOT, která poukázala na hlavní slabé stránky hotelu - chybějící program pro děti, vzhled webových stránek, dopravní dostupnost, nízkou návštěvnost restaurace a nedostatek personálu v restauraci. Na základě analýzy byl vytvořen projekt, který obsahuje řadu návrhů. Ty si kladou za cíl zvýšit obsazenost hotelu, zvýšit povědomí o hotelu, udržet stávající zákazníky a přilákat zákazníky nové. Hlavním výsledkem práce je projekt, jehož realizace umožní hotelu eliminovat slabé stránky a tím zlepšit kvalitu služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40143
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 45668


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
magdálková_2017_dp.pdf 7.003Mb PDF View/Open None
magdálková_2017_op.pdf 666.6Kb PDF View/Open None
magdálková_2017_vp.docx 24.29Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account