Projekt marketingové komunikace pivovaru Chomout s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace pivovaru Chomout s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace pivovaru Chomout s.r.o.
Author: Malý, Pavel
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá možností využití marketingové komunikace v minipivovaru Chomout s.r.o. Jejím cílem je navrhnout projekt marketingové komunikace, za jeho pomoci zvýšit povědomí o značce, a zlepšit postavení pivovaru na regionálním trhu s pivem. Práce je rozčleněna na část teoretickou a praktickou. V rámci teoretické části jsou zpracovány základní informace týkající se oboru pivovarnictví, dále pak poznatky z oboru marketingu, marketingové analýzy, marketingové komunikace a marketingového řízení. Praktická část je následně rozdělena na část analytickou a vlastní projekt. Analytická část se věnuje představení pivovaru Chomout a vymezením jeho současné pozice na regionálním trhu. Je zde provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí a zhodnocení současného stavu marketingové komunikace. Na základě výsledků provedených analýz jsou pak formulovány návrhy a doporučení pro pivovar Chomout s.r.o. Projekt je pak v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40145
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 45670


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
malý_2017_dp.pdf 14.41Mb PDF View/Open None
malý_2017_op.docx 26.29Kb Unknown View/Open None
malý_2017_vp.docx 24.50Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account