Projekt marketingové strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Dvořák autoservis

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Dvořák autoservis

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Dvořák autoservis
Author: Rybnikář, Lukáš
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Cílem diplomové práce je vytvoření nové marketingové strategie firmy Dvořák autoservis. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se věnuje strategickému marketingu, situačním analýzám, sběru a vyhodnocení dat a marketingovému mixu služeb. Analytická část se zabývá představením firmy Dvořák autoservis, současnou úrovní marketingového mixu služeb, definováním konkurence a analyzováním trhu. Projektová část se zabývá definováním nových cílových skupin zákazníků, novou marketingovou strategií firmy a marketingovou kampaní s cílem zvýšit konkurenceschopnost firmy Dvořák autoservis. Marketingová kampaň je podrobena nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40223
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 45767


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
rybnikář_2017_dp.pdf 4.842Mb PDF View/Open None
rybnikář_2017_op.pdf 1.627Mb PDF View/Open None
rybnikář_2017_vp.docx 24.34Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account