Projekt uvedení nového produktu Easy Fruit na trh v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt uvedení nového produktu Easy Fruit na trh v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Tomalová, Zuzana
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:55Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:55Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40225
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem projektu uvedení nového produktu Hamé Easy Fruit na trh v České republice. Práce je složena z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část vysvětluje základní marketingové pojmy související s tématem práce. V analytické části práce je analyzován marketingový mix a provedena situační analýza, zahrnující PESTLE analýzu, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Na základě výstupů situační analýzy jsou pro společnost Hamé navrženy konkrétní komunikační prostředky. Na závěr je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 115 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject situační analýza cs
dc.subject nový produkt cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject nákladová analýza cs
dc.subject situation analysis en
dc.subject new product en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject competition en
dc.subject cost analysis en
dc.title Projekt uvedení nového produktu Easy Fruit na trh v České republice
dc.title.alternative Project of Easy Fruit Brand Product Launch into the Czech Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2017-05-31
dc.description.abstract-translated This master´s thesis deals with the project of Hamé Easy Fruit Brand Product Launch into the Czech Market. The thesis includes a theoretical, a practical and project part. The theoretical part explains the basic marketing concepts related to the topic of the thesis. The practical part of the thesis analyzes the marketing mix and situation analysis, including PESTLE analysis, competitive analysis and SWOT analysis. Concrete means of communications are proposed for the company Hamé on the basis of the outputs of the situation analysis. Cost, time and risk analyses are done in the end.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45769
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
tomalová_2017_dp.pdf 6.210Mb PDF View/Open None
tomalová_2017_op.docx 24.09Kb Unknown View/Open None
tomalová_2017_vp.docx 24.33Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account