Skončila doba "podnikových zpravodajů"? Projekt vydávání firemního zpravodaje jako nástroje vnitřního PR ve společnosti Moravské naftové doly

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Skončila doba "podnikových zpravodajů"? Projekt vydávání firemního zpravodaje jako nástroje vnitřního PR ve společnosti Moravské naftové doly

Show full item record

No preview available
Title: Skončila doba "podnikových zpravodajů"? Projekt vydávání firemního zpravodaje jako nástroje vnitřního PR ve společnosti Moravské naftové doly
Author: Skripalová, Kamila
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Diplomová práce zpracovává návrh projektu vydávání firemního zpravodaje pro Moravské naftové doly - největší společnost zabývající se průzkumem a těžbou ropy a zemního plynu a provozováním podzemních zásobníků zemního plynu v České republice i zahraničí. Vzhledem k rozmanitosti její organizační struktury, která sdružuje geology, ložiskové a těžební inženýry, ekonomy i dělníky z různých oborů, je třeba posilovat a rozvíjet vnitrofiremní komunikaci v rámci interního PR. Projekt firemního zpravodaje by se měl stát jedním ze stěžejních vnitřních PR nástrojů ve společnosti a přispět k vyšší informovanosti všech skupin zaměstnanců. Nabídnout jim přehledně informace a novinky ze všech činností firmy tak, aby získali přehled o dění ve společnosti a posílila se jejich loajálnost k firmě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4026
Date: 2007-04-20
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 4970


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
skripalová_2007_dp.pdf 1.190Mb PDF View/Open
skripalová_2007_vp.doc 62Kb Microsoft Word View/Open
skripalová_2007_op.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account