Analýza sociálních sítí jako marketingového nástroje pro vybrané divadlo

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza sociálních sítí jako marketingového nástroje pro vybrané divadlo

Show full item record

No preview available
Title: Analýza sociálních sítí jako marketingového nástroje pro vybrané divadlo
Author: Mičková, Andrea
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou využívání sociálních sítí. Práce je zaměřena na vybrané brněnské divadlo. V teoretické části jsou shrnuty obecné poznatky o marketingové komunikaci, a to jak klasické, tak moderní komunikaci. Dále teoretická část zahrnuje informace o nejvyužívanějších sociálních sítích a možnostech propagace prostřednictvím jejich využívání. V praktické části je prostřednictvím dotazníku zjišťována a následně analyzována návštěvnost divadel, využívání internetu a sociálních sítí. Na základě zjištěných skutečností jsou formulovány návrhy a možnosti zlepšení stávající marketingové komunikace a propagace vybraného divadla.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40309
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 45899


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
mičková_2017_dp.zip 542.0Kb Unknown View/Open None
mičková_2017_op.docx 22.68Kb Unknown View/Open None
mičková_2017_vp.docx 22.20Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account