Online marketing firmy Oxalis, s.r.o. se zaměřením na webové stránky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online marketing firmy Oxalis, s.r.o. se zaměřením na webové stránky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Miloslav
dc.contributor.author Horká, Lucie
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:07Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:07Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40333
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zjištění současného stavu webových stránek společnosti Oxalis, s.r.o. a vytvoření návrhu na jejich zdokonalení. Teoretická část vychází z literárních pramenů mapujících oblasti internetového marketingu, internetové marketingové komunikace, situačních analýz PEST a SWOT, marketingového výzkumu, včetně základů statistiky. Praktická část obsahuje představení společnosti Oxalis, s.r.o., popis webových stránek a internetovou marketingovou komunikaci, kterou firma využívá. Jsou vypracovány také analýzy PEST a SWOT. Následující kapitola obsahuje online dotazníkové šetření skládající se z odpovědí zákazníků společnosti. Závěrečná část je věnována návrhům a doporučením na zvýšení úrovně webových stránek www.oxalis.cz.
dc.format 102 s. (16 486 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internet cs
dc.subject internet marketing cs
dc.subject online cs
dc.subject propagace cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject Internet en
dc.subject online marketing en
dc.subject online en
dc.subject promotion en
dc.subject e-shop en
dc.title Online marketing firmy Oxalis, s.r.o. se zaměřením na webové stránky
dc.title.alternative Online Marketing of Oxalis Company with the Focuse on Website
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated The aim of this Bachelor thesis is to determine the status of the current Oxalis company website and to come up with suggestions for improving the website. The theoretical part is devoted too online marketing, online marketing communications, PEST analysis, SWOT analysis and marketing research with basics of statistics. The practical part introduces the Oxalis company and describes its website and the online marketing communications which are used by the company. The PEST and SWOT analyses of the company are also elaborated. The following part includes the online surveys with responses of the company regular customers. The suggestions and recommendations for improving the company website www.oxalis.cz can be found in the last part of the thesis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45936
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-05-15


Files in this item

Files Size Format View Description
horká_2017_dp.pdf 5.684Mb PDF View/Open None
horká_2017_op.docx 27.60Kb Unknown View/Open None
horká_2017_vp.docx 28.73Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account