Principy marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 a jejich využití ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Principy marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 a jejich využití ve vybrané firmě

Show full item record

No preview available
Title: Principy marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 a jejich využití ve vybrané firmě
Author: Štumarová, Monika
Advisor: Culík Končitíková, Gabriela
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Baťa, a. s. do roku 1945 s cílem porovnat tyto principy v současné vybrané firmě a stanovit určitá doporučení po vzoru firmy Baťa. Podstatou řešení bylo zpracovat data pocházející z archivních záznamů a provést jejich vyhodnocení. Bylo zjištěno, že firma Baťa, a. s. využívala nástrojů marketingové komunikace ve velké míře a velmi efektivně. V práci byla provedena komparace využívání těchto nástrojů firmou Baťa a vybranou společností. Potvrdily se shodné principy, ale byly nalezeny i značné rozdíly. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, zaměřující se na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40368
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 45981


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
štumarová_2017_dp.pdf 7.601Mb PDF View/Open None
štumarová_2017_op.pdf 621.6Kb PDF View/Open None
štumarová_2017_vp.docx 22.35Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account