Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slinták, Karel
dc.contributor.author Šimek, Petr
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:13Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:13Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40394
dc.description.abstract Bakalářská práce je soustředěna na analýzu konkurenceschopnosti vybrané společnosti, která poskytuje komplexní služby v oblasti online podnikání. Cílem práce je zhodnocení současné pozice vybraného podniku vzhledem ke konkurentům a určení návrhů a doporučení, které by mohly vést ke zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku. Teoretická část je věnována zejména procesu tvorby strategie a analytickým nástrojům. Praktická část implementuje poznatky z teoretické části a analyzuje současnou úroveň konkurenceschopnosti vybraného podniku na základě provedených analýz. Závěrečná kapitola je zaměřena na návrhy a doporučení.
dc.format 81 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject racionální strategie cs
dc.subject modelování strategie cs
dc.subject Strategie modrého oceánu cs
dc.subject business modely cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject rational strategy en
dc.subject modelling strategy en
dc.subject Blue Ocean Strategy en
dc.subject business models en
dc.subject competitive advantage en
dc.title Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku
dc.title.alternative Analysis of Competitiveness of the Chosen Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Skovajsa, Adam
dc.date.accepted 2017-06-06
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the analysis of the competitiveness of a chosen company, which provides complex services in an area of online entrepreneurship. The aim of this bachelor thesis is to evaluate the current position of the chosen company in the market and to determine proposals and recommendations, which can lead to improvements in the competitiveness of the chosen company. Theoretical part is primarily dedicated to the strategy making process and to competitive analysis tools. Practical part implements the findings of the theoretical part and analyze the current level of competitiveness of the chosen company, which is made based on analyses. The final chapter is devoted to proposals and recommendations.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 46022
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-05-15


Files in this item

Files Size Format View Description
šimek_2017_dp.pdf 2.777Mb PDF View/Open None
šimek_2017_op.pdf 159.8Kb PDF View/Open None
šimek_2017_vp.docx 22.97Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account