Anylýza spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Anylýza spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě

Show full item record

No preview available
Title: Anylýza spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě
Author: Zábojníková, Lucie
Advisor: Dobeš, Kamil
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat spokojenost zákazníků ve vybrané firmě. Zvolený problém byl řešen pomocí zpracování teoretických poznatků, které byly získány z odborné literatury, týkající se zákazníka, marketingového mixu, konkurence, SWOT analýzy, marketingového výzkumu. Dále byly zpracovány informace z odborné literatury zaměřené na typy kupních situací a stádia nákupního procesu. Teoretické závěry byly následně převedeny do praktické části, která byla zaměřena na spokojenost zákazníků v konkrétní společnosti. Data pro vyhodnocení spokojenosti zákazníků byla získána dotazníkovým šetřením. Dále byli charakterizováni hlavní konkurenti. V závěru práce byla firmě navrhnuta doporučení, která by měla vést ke zvýšení spokojenosti současných zákazníků a získání nových zákazníků. V práci byl vytvořen systém, pomocí kterého bylo majitelům umožněno zhodnotit spokojenost současných zákazníků. Výsledky této práce umožňují majitelům více se soustředit na oblasti, ve kterých zaostávají a získat tak nové zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40514
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 46186


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
zábojníková_2017_dp.pdf 10.97Mb PDF View/Open None
zábojníková_2017_op.pdf 497.6Kb PDF View/Open None
zábojníková_2017_vp.docx 22.51Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account