Projekt rozšíření zákaznických segmentů pro balónové vyhlídkové lety firmy ZEPELIN CZ, s.r.o. na území Moravy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt rozšíření zákaznických segmentů pro balónové vyhlídkové lety firmy ZEPELIN CZ, s.r.o. na území Moravy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Ševčíková, Ivana
dc.date.accessioned 2010-07-15T12:43:45Z
dc.date.available 2012-05-15T22:19:14Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4061
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou rozšíření zákaznických segmentů firmy ZEPELIN CZ, s.r.o., která provozuje vyhlídkové lety horkovzdušným balónem. V první části jsou zpracovány teoretické podklady vztahující se k segmentaci a k balónovému létání, další část analyzuje vnitřní a vnější prostředí firmy, současný stav segmentace zákazníků firmy, její marketingové komunikace a v neposlední řadě obsahuje také průzkum potenciálních zákazníků v Moravskoslezském kraji. Na analýzy navazuje projekt, v němž jsou navrženy způsoby segmentace současných a potenciálních zákazníků a způsoby oslovení jednotlivých tržních segmentů. cs
dc.format 76 s., 7 s. příloh cs
dc.format.extent 2352388 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 04.05.2012
dc.subject analýza cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject projekt cs
dc.subject průzkum cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject služba cs
dc.subject ZEPELIN CZ cs
dc.subject analysis en
dc.subject questionnaire en
dc.subject marketing communication en
dc.subject project en
dc.subject inquiry en
dc.subject segmentation en
dc.subject service en
dc.subject ZEPELIN CZ en
dc.title Projekt rozšíření zákaznických segmentů pro balónové vyhlídkové lety firmy ZEPELIN CZ, s.r.o. na území Moravy cs
dc.title.alternative Project of market segments enlargement for hot air balloons flights in ZEPELIN CZ, Ltd. in Moravia en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavlíčková, Irena
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.description.abstract-translated The master thesis deals with problems of market segments enlargement for hot air balloons flights in ZEPELIN CZ, Ltd. In the first part, there are compiled theoretical data concerning market segmentation and hot air balloons flying. In the second part, there are analyses of the company and its surrounding, of the present market segmentation in the company and of marketing communication. There is also the inquiry of potential costumers in Moravian-Silesian Region. The master thesis gets on with project. There are suggested ways of seg-mentation of present and potential costumers and ways of addressing different market seg-ments. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 5992
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
ševčíková_2007_dp.pdf 2.243Mb PDF View/Open
ševčíková_2007_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
ševčíková_2007_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account